I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, November 23, 2013

ahhhhh setelah sekian lama....fuhhhhh penoh habukkk blog ni..

24/11/2013...aku baru teringat pasal blog ni...hahah^^

setelah ditolak dan penampaq...hampir lima tahun usia bloq aku ni..
maka bertambah la usia aku jgak..


bayak alkisah diri aku ni di sepanjag tahun ni...kebayakkanx best la..
mcm mana nak best kawan2 semua dah beranak pinak,aku plk masih bujang..
aihhhh bila la plk aku nak tamatkan zaman tido berpelokkan bantal lakapp!!
duit xadaaaa tapi hati ingin kawen apaaa dayaaaku...ohhhh maluuunya..haha
kelaut la plk aku ni pagi2 buta..

hopee taun depan...nasib aku lebih baik..
letih dahh kot hidop mcm ni....

cita sini abis sini jew la ekkk..
kepada kawan2 yg nak menikah bln 12 ni aku harap.....
bahagia la hendaknya...

ok sampai di sini dulu....ass salammmu alaikumm....jumpa lagi

Monday, January 30, 2012

saat...

                                                                                 18 September 2009
saat kita besama...awk nak tau x....sy rsa happy sgt masa 2
awk satu2nya yg bjaya mcuri hati saya..
hari bgnti hari masa bganti masa cinta saya pada awak x pernah kurang walau pun setitik..
sjak pknalan kita,awk dah byk mgjar saya erti khdupan...awak buat saya brubah sdkit demi sdkit..
allhamdulilah saya bjaya awak..
skarang saya dah x mcm dulu2 lagi..hari2 hidup saya cerah kerana awak..pjam clik pjam clik dah hpir 4thn kta besama..terima kasih awk..


tapi sekarang kenapa awk dah mula berubah..awk sllu marah saya..
cara awk layan saya dah x smsra dlu...bls sms saya pun lbt2.
dlu awk selalu merajuk kalau saya lbt bls sms he2.. :')..indah sgt masa 2...awk mrjok sbb rndu kan saya kan :')..
tapi sekarang x lagi...awk mcm dah x ksah smua 2..


28.01.2012...hari 2 hati saya tegerak nak bka fb awk...maaf,saya cma nak dptkan kpastian knapa awk brubah..
dan saat saya bka inbox awk..
saya terbaca apa yang awk borak dgn kawan awk..


ya allah awk..saat saya bca apa yang awk borak dgn kwn awk..
air mata saya mgalir..hati saya pilu sgat awk :')..saat awk ckp pada kwn awk...(nak kata x syg aku syg kat dia...tapi ntah la)<<saat saya terbaca ini..hati saya sebak awk..
knapa smua ini blaku..apa salah saya awk..apa dosa saya,saya bersumpah slama dgn awak saya x pnh curang..saya x prnah rpat dgn mana2 ppuan lain selain awk..


saya tahu..dan saya tahu smua ppuan nak kan masa depan yang terbaik..
tapi awk...awak x tahu apa yang saya buat...saya tgah cuba yang terbaik utk awk..
tiap hari saya cba cari kja yg terbaik..saya sggup abik exam skali lagi utk dpt terbaik..
saya buat itu smua utk awk..bolehh tak awk bagi saya masa...saya jji x sia2 kan pluang yang awk bagi..


awak...saya terlalu cintakan awak...saya tak mampu hdup tmpa awk..awak la satu2nya permasuri di hati saya..
saya merayu pada awak...jgan pergi dari hidup saya...saya cinta kan awak :')


andai hati awak x dpt trma saya lagi...saya rdor..
awk jgn tkot saya tak akan bncikan awk..
dan saya sedar siapa diri saya ini...cma yang saya pinta tlg jgan pernah minta saya lupakan awak..
andai kita x besama lagi...saya nak awak tahu...cinta saya tak akan pernah padam..

Thursday, August 11, 2011

mainan dlu2

ahhh bila nak raya nih...pnat nya posa^^
bila dah besar ni..x tau plak nak wat ape time tgah ari....kcik2 dlu best la..
sbb leh main sana sini...skrg dah besar~~..klu men lari2 kang mak kta (mak=hang x posa ka ni..kuat sgt lari>>lohat kedah piaw)muhaha

ni aku nak kongsi skit apa yg aku men time kcik dlu.. especially time bulan posa la..

JENG2!!
hahaha ni la dia......kowg pnah men tak,zmn 90 an pya nih

ni bgian blakang dia plak

yeahhhh...siap sdia utk dpsang^^

nahhhh...ni la dia rpa kpal terbang..x main arr kpal trbang kertas kna air bsah..
yg ni di jamin thn bsah^^


 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...