Banner created with MyBannerMaker.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 28, 2010

cinta cinta...

6:11am..
2-dec-10..

cinta....ssuatu yg amat indah ,yg hadir dlm hidup aku..
tampa cinta...ssorg itu ibarat irama tampa lagu...laut tampa ombak....mlm tampa bulan.. :P

cinta jugak amat mnykitkan...tpksa mrindui...tpksa bjauhan...
sekarang aku tlh bjpa cinta stlh 4 thn...aku mdrita dek kerana cinta terdahulu...
ptmua aku dan dia jgak tampa di rancang..,kami brtmu di alam cyber..hehe
(kalau dah jodoh 2..apa nak dikata kan kan :p )

tapi knape bila kita makin mcintai...sayangg...prasaan cburu 2 mkin bertambah..
bknnya aku x pecaya dia...
tpi ntah la...mkin pglman lampau masih hantui akuw..

sayang..se andai nya syg bca apa yg abg tulis ini..
abg harap syg paham..btpa abg mcintai syg..
khadiran syg byk mbuat hidup abg brbh..
abg harap sayang x rampas kbali apa yg syg beri kpda abg skrg...
tampa syg dlm hidup abg...ibarat tubuh tampa jasad..

syg...tiap kali abg pdang gbr syg..
abg tersyum sorg2..hehe..
abg banga dpt cintai gadis sperti syg...
manis..cantik...lmah lbut syg bila bckp dgn abg...abg x pnah lupa..
dan abg nak syg tahu....cuma syg di hati abg....
dan akn brada slamanya dlm hati abg...slamanya...wlpun jasad abg x bernyawa suatu hari nti...pecaya la syg...cinta itu tak akn mati....

slamanya mjadi milik mu..asmadiana..my love...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...