Banner created with MyBannerMaker.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 6, 2011

al kisah...

smlm aku bermpi..
aku brada dlm satu mjlis perkwinan..
dlm mpi 2 aku bjln tmpa arah cos x tau kduri sape yg aku dtg 2..
dlm mpi 2  aku di caci dan dihina xpa tau sbabnya...
 dan apa yg mgjutkan akuw..
aku knal pgtin ppuan itu...dan aku teramat mgnali ppuan itu..
dia adalah  gadis yg amat aku cintai..,
aku trus blari kearh dia...tapi aku di hlng olh ahli kluarga dia..
dan dia hnya tersyum seolh2 amt bahagia dgn psgnnya itu....cma tersyum...tapi syuman itu amat mnykitkan hati akuw..
aku mnagis...mnagis....xed sape yg pdlikan akuw..
dan akhirnya dia dtg di hadapan akuw...dan brkata..
dia x dpt bsama akuw..dan akuw bkn ditakdirkan mjadi pasangan idopnya..
satu ucapan yg mruntuh hati akuw..dan dia blalu prgi mninggalkan aku sorg diri...
aku mmgil2 namanya...tpi x di endahkan...shnga suasana mjdi kelam..tiba2 aku brada di tpat lain..
dan di bwh aku lihat jln raya...rpanya akuw brada di ats sbuah bgunan yg amat2 tingi..
dgn air mata yg blinang...aku trus mlangkah kaki terjun dri bgunan itu...
dan bila hpr tubuh aku jtuh mybah ke bumi..


akuw terjaga dri lena ku..
dan bila akuw terjaga dri mpi...air mata aku jtuh bagai kan hujan..solh2 mpi itu benar2 blaku,
akuw x dpt mnahan air mata aku dri trus jatuh...
aku tkot mpi itu mjadi kyataan..aku bagai kan ilang arh dek krna mpi itu..


tapi knapa aku bermpi mcm 2???
kanapa??
1 soalan yg brmain di minda akuw..adakah idop akuw ini akn ke sorgan slamanya..
ya allah.........................................................
.................................................... aku mmhnng kpda mu..

jgn la kau pisah kan aku dan dia....
tampa drinya...hidup akuw bagai kan x brti lagi...
aku x sgup khlang sorg lagi insan yg amat aku sayangi...
akuw teramat mcintai drinya ya allah.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...