Banner created with MyBannerMaker.com

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 16, 2011

tanggal 14 MEI 2011

Walaupun agak lewat aku ceritakan hal ini....tp ingin jua hatiku ini utk mncoretkan kisah nie.... Al-kisahnya brmula tepat jam 11pagi....aku sdh pn bsiap sedia utk bjmpa dgn drinya sprti yg djnjikn..... Dgn pnuh smngt aku pg ke tmpt yg djnjikn..... Stlh aku tiba d tmpt yg djnjikn, aku brasa bgitu gmbira krna si dia sdh pn siap dan mnunggu aku di tmpt tue..... Betapa gmbiranya hati nie pd msa tue hnya Allah sj yg taw... jiwa ku mronta ttkala si dia tsenyum pdaku.... Kami pn blalu pg mmbli brg2 mkn yg dprlukn utk mjlis hri jd yg djnjikn tue..... bnyk mknan yg d bli..... kek yg asalnya utk hri jd tlah btukar mnjd kek ulngthn pknalan kmi...wlaupn ianya x djgka tp tuelah saat yg pling gmbira bg ku......

Kami btolak ke tmpt utk smbot hri jd bsama2 adk2 ksyangn kmi.... msa utk smbot hri jd tlah pn tba.... saat2 tue mmg bgitu indh utk dkenang...... stlh kek d potong, kmi mkn bramai2 bsama2.... blaku lah adegan yg xd sangka2 pd wak2 tue......iaitu adegan suap mnyuap antra aku dgn c dia....... aku merasa sgt bhgia d saat tue... terasa sprti psangn yg br kwen lak....huhuhuh... bnyk gmbr yg d ambil d saat diriku bsama dgn c dia.... gmbr yg d ambil oleh adk2 ksyanganku tue bgitu unik dan stiap gmbr tue mnunjukkn wjahnya yg bgitu gmbira bjmpa dgn diriku...... bgitu jua dgn diriku yg amt gmbira bjmpa dgnnya...

Stlh slesai mjlis tsebut, ak bsma yg lain pn btolak pulang...... smpai sj ku d kdiamannya ak pn bjmpa dgn bkal fmilyku...huhuhuh... malu jga ak rsa pd saat tue....mau xmalunya, bkn snang utk seseorg yg br dlm ssbuah kluarga utk d trima oleh kluarganya....hohohoh... lma jga aku sggah d rmahnya.... slama berada d c2 aku merasa sprti berada dgn kluarga sndri..... waahhhhhhhh gmbiranya aku d saat tue...... masa bgitu mncmburui aku utk bsma dgnnya.....jam yg blalu bgitu cpt sdh mnnjukkn pukul7.30ptg..... mau xmau ak kna jga blik walaupn pd saat tue mak(mrtuaku) dh pelawa ku utk tdod c2... tp apakan daya mama xbenarkan.... aku memaksakn jua diriku utk pulang ke rmah.....

Tapi pape pn...tue lah hari yg bgitu gmbira dan paling mnyeronokkan yg pnh ku alami.....hari yg pnuh brmkna bsama dgn dirinya yg amat ku syangi dan ku rndui slama hdupku nie..... maseh utk sgalanya....i love u bby.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...